انجام خدمات زیبایی در منزل
ارائه خدمات آرایشگاهی در منزل یا محل کار شما از طریق وبسایت کلینیک دکتر دیباجی، با همکاری برترین سالن‌ها، آرایشگران و متخصصین زیبایی.
Service 381-min

مشغله زیاد دارید و از رفتن به آرایشگاه و سالن زیبایی خسته شده‌اید؟ شاید هم از منتظر ماندن در آرایشگاه خوشتان نیاید یا آرزو کنید کاش محیط آنجا هم به اندازه محیط خانه راحت بود. خوشبختانه راه حل بسیار ساده است. خدمات زیبایی در منزل راه حلی است که بدون رفتن به آرایشگاه و در منزل، می‌توانید از خدمات متنوع و حرفه‌ای مانند: آرایش، پیرایش، خدمات ناخن و مو و سایر خدمات آرایشی و بهداشتی بهره ببرید. با انجام کارهای آرایشی و بهداشتی در منزل هم در زمان و هزینه صرفه جویی می‌شود و هم در محیط امن، آرام و راحت خانه خودتان ظاهری زیبا و جذاب پیدا می‌کنید. اما نکته مهم این است که خدمات زیبایی در منزل باید توسط متخصصان زیبایی مجرب و متعهد ارائه شود که هم تجهیزات مناسب داشته باشند و هم از مواد باکیفیت و بهداشتی استفاده کنند. انجام کارهای آرایشی و بهداشتی در منزل مزایای زیادی دارد که از خدمات کلینیک زیبایی دکتر دیباجی می باشد.

خدمات زیبایی در منزل

معرفی خدمات زیبایی در منزل

امروزه در زندگی روزمره بسیاری از افراد به دلیل مشغله کاری، تحصیلات، ترافیک سنگین و… با کمبود زمان مواجه می‌شوند. به همین دلیل افراد زیادی به دنبال صرفه جویی در زمان هستند. بنابراین صرف زمان در صف‌های طولانی یا ماندن در ترافیک برای رفتن به جایی که در اولویت شما نیست، آزار دهنده است. یکی از کارهایی که ممکن است زمان زیادی صرف آن شود، رفتن به سالن زیبایی و بهره‌مندی از خدمات زیبایی در بیرون از منزل است.

خدمات زیبایی در منزل از بسیاری جهات بهتر از انجام این خدمات در بیرون از منزل است. هرچند که اگر شرکت یا فرد ارائه دهنده این خدمات به درستی انتخاب نشود، ممکن است با مشکلات حریم خصوصی و امنیت روبرو شوید، اما نمی‌توان مزایای زیاد آن را نادیده گرفت. تمامی خدماتی که در سالن‌های زیبایی ارائه می‌شود در منزل هم قابل انجام است. با بهره‌گیری از این خدمات در منزل به راحتی می‌توانید یک ساعت یا زمان خاص را به آن اختصاص دهید و از هدر رفتن زمان جلوگیری کنید. همچنین انجام این خدمات در محیط آرام و امن خانه خودتان تفاوت زیادی با سالن‌های آرایشی شلوغ دارد.

مزایای استفاده از آرایشگر در منزل

استفاده از خدمات زیبایی و آرایشگری در منزل می‌تواند مزایای زیادی برای شما به همراه داشته باشد که تا اینجا تا حدودی با آن آشنا شدید. در ادامه به معرفی بیشتر مزایای خدمات زیبایی در منزل می‌پردازیم.

صرفه جویی در زمان و هزینه

هنگامی که به آرایشگاه می‌رود، احتمال زیادی دارد در ترافیک گیر کنید. مخصوصا اگر در شهری بزرگ و پرجمعیت مانند شهرهای بزرگ ایران زندگی کنید، وقت بیشتری از دست می‌دهید. به علاوه بسته به مسیری که طی می‌کنید، احتمالا هزینه حمل و نقل زیادی متحمل خواهید شد. به همین دلیل امکان دارد نتوانید در هر زمانی که تمایل داشتید به سالن زیبایی یا آرایشگاه بروید. پس با صرفه جویی در زمان و هزینه خدمات زیبایی را در محیط آرام و امن منزل انجام دهید.

حفظ سلامت و بهداشت

هرچند هم سالن زیبایی و آرایشگاه تمیز باشد و متصدی و کارکنان آن به نظافت و بهداشت آن اهمیت بدهند، باز این نظافت و تمیزی صد درصد نیست. تحقیقات علمی زیادی ثابت کرده است که محیط های شلوغ احتمال انتقال انواع بیماری‌های واگیردار را افزایش می‌دهد. از بیماری‌های ویروسی مانند سرماخوردگی گرفته تا بیماری‌های پوستی و … احتمال دارد در سالن زیبایی و آرایشگاه منتقل شود. اما در منزل به راحتی می‌توانید از کیفیت و بهداشت وسایل و موادی که آرایشگر استفاده می‌کند، مطمئن شوید.

انتخاب آزادانه و رضایت بیشتر

در این نوع خدمات قدرت انتخاب بیشتری دارید. زمان، مکان، نوع خدمت و آرایشگر مورد نظرتان را به راحتی انتخاب کنید. بدین ترتیب با انتخاب تک تک موارد بهترین کیفیت خدمات را دریافت خواهید کرد.

کنترل کیفیت خدمات

کیفیت انجام خدمات زیبایی بستگی به موارد زیادی دارد.  ازجمله مواد مصرفی، وسایلی که استفاده می‌شود و آرایشگری که کار را برای شما انجام می‌دهد. بنابراین با انتخاب یک آرایشگر اثبات شده، استفاده از وسایل شخصی اصل و خرید لوازم آرایشی باکیفیت می‌توان کیفیت خدمات ارائه شده را به کنترل درآورد. اگر خدمات زیبایی در سالن زیبایی انجام شود امکان دارد برخی از موارد را نتوان کنترل کرد.

انواع خدمات زیبایی در منزل

شاید فکر کنید چون این خدمات در سالن زیبایی یا آرایشگاه ارائه نمی‌شود، امکان دارد نتوان از تمامی امکانات موجود بهره برد. با این وجود هیچ تفاوتی بین خدمات بیرون از منزل و خدمات زیبایی در منزل وجود ندارد. هر آنچه از مواد و وسایل برای انجام کار شما لازم باشد را می‌توان به منزل حمل کرد. به علاوه با انتخاب بهترین آرایشگر می‌توان بهترین خدمات را دریافت کرد. این در حالی است که حتی خودتان می‌توانید با کیفیت‌ترین مواد آرایشی را تهیه کنید و از وسایل شخصی خودتان استفاده کنید تا از انتقال ناخواسته بیماری‌ها هم جلوگیری شود.

خدمات زیبایی بانوان در منزل

تمامی خدماتی که در یک سالن زیبایی به یک خانم ارائه می‌شود را می‌توان در منزل نیز ارائه کرد. برخی از این موارد به شرح زیر است.

  • اکستنشن مو و لمینت موژه
  • پاکسازی و لایه برداری پوست
  • میکروپیگمنتیشن
  • میکاپ و گریم
  • اصلاح ابرو و صورت
  • اصلاح و کوتاه کردن مو
  • کراتینه کردن مو
  • خدمات رنگ، مش، لایت، بالیاژ و آمبره
  • شینیون، براشینگ مو و بافت مو
  • خدمات ناخن
  • اپیلاسیون و…

باتوجه به اینکه خدمات زیبایی بانوان به حدی زیاد است که تمامی آنها را نمی‌توان در این بخش از مقاله گنجاند، ما فقط برخی از مهم‌ترین خدمات را ذکر کردیم. با این وجود تمامی خدمات زیبایی در منزل قابل انجام است و برای اطمینان بیشتر می‌توانید قبل از رزور، با استفاده از تماس تلفنی از انجام خدمت مورد نظرتان اطمینان حاصل کنید.

خدمات پیرایش و زیبایی آقایان در منزل

خدمات زیبایی آقایان شامل خدماتی است که به بهبود ظاهر و سلامت پوست، مو، ریش، ناخن و بدن آقایان کمک می‌کند. این خدمات به بهبود ظاهر و اعتماد به نفس آقایان کمک می‌کنند. ظاهر مناسب بر روابط اجتماعی فرد هم تاثیر می‌گذارد. اما نمی‌توان ظاهر زیبا را به هر قیمتی به دست آورد. شاید بعضی از آقایان حس خوبی از حضور در آرایشگاه داشته باشند، اما گروهی هستند که منتظر ماندن و شلوغی را دوست ندارند. پس مایل هستند برخی از خدمات از جمله خدمات وقت گیر که در زیر نمونه‌هایی از آنها را می‌بینید را در منزل انجام دهند.

اصلاح مو و ریش

اصلاح مو و ریش آقاین به شیوه‌های گوناگونی انجام می‌شود. اصلاح با استفاده از ژیلت، ماشین اصلاح، موس، موبر فقط برخی از این روش‌های اصلاح هستند. این خدمات باعث می‌شوند آقایان ظاهری شیک و مرتب داشته باشند و به سادگی در منزل قابل اجرا هستند.

مراقبت از پوست

تقویت، ترمیم و تغذیه پوست از جمله خدمات مربوط به مراقبت از پوست آقایان است. این کار با استفاده از مواد مغذی، ویتامین‌هاف ماسک، پیلینگ، میکرودرم آبرژن، مزوتراپی، پلاسما و … انجام می‌شود. مراقبت از پوست سبب ایجاد پوستی شاداب و سالم در آقایان می‌شود و آنها جوان‌تر به نظر می‌رسند. بسیاری از خدمات مراقبت از پوست در منزل قابل انجام است.

مراقبت از ناخن

شاید فکر کنید مراقبت از ناخن فقط مخصوص خانم‌ها است. با این وجود سلامت و زیبایی ناخن بخشی از زیبایی ظاهری است که آقایان نیز به آن علاقه دارند. شکل‌دهی، تقویت، تمیز کردن و رنگ کردن ناخن در آقایان طرفداران خاص خود را دارد. خدمات مراقبت از ناخن آقایان به طور کامل در منزل انجام می‌شود.

با این وجود برخی از خدمات به ابزار و وسایلی نیاز دارند که به راحتی قابل حمل نیستند. مانند: لیزر موهای زائد و کاشت مو و ریش که به راحتی قابل انجام در منزل نیستند. به همین دلیل برای انجام این خدمات مجبور به مراجعه به مطب هستید.

نکات مهم در مورد خدمات زیبایی در منزل

چگونه بهترین خدمات زیبایی در منزل را انتخاب کنیم؟ انتخاب بهترین خدمات زیبایی در منزل بستگی به نکاتی دارد که آگاهی از آنها خالی از لطف نیست. یکی از نکات مهم میزان بودجه شما است. خوشبختانه چون قبل از رزرو خدمات می‌توانید قیمت آنها را ببینید به راحتی می‌توانید خدمات مورد نیازتان را انتخاب کنید. به کیفیت و سلامت بهداشتی خدمات و موادی که استفاده می‌شود توجه کنید. سعی کنید با متخصصان زیبایی و ارائه دهندگان خدمات ارتباط خوبی برقرار کنید. باتوجه به امتیازی که دیگران به متخصصان زیبایی داده‌اند به راحتی می‌توانید بهترین ارائه دهنده خدمات را انتخاب کنید. حفظ امنیت منزل و حریم شخصی هم یکی از موارد مهم است که باید به آن توجه کنید. سعی کنید از شرکت ارائه دهنده خدمات اطمینان حاصل کنید تا امنیت‌تان به خطر نیفتد.

خوشبختانه پیشرفت تکنولوژی و حرکت به سمت زندگی مدرن، سبب شده تا خدمات زیادی به شیوه‌های مختلف به مردم ارائه شود. یکی از خدماتی که امروزه توجه‌ها را به خود جلب کرده است، خدمات زیبایی در منزل برای آقایان و خانم‌ها است. آرایشگران حرفه‌ای به صورت تخصصی دوره دیده‌اند تا بیشتر خدماتی که در سالن‌های زیبایی و آرایشگاه‌ها ارائه می‌شود را در منزل ارائه بدهند. این کار مزایای فراوانی از جمله حفظ سلامت و صرفه جویی در زمان و هزینه دارد. با این وجود با رعایت نکاتی مانند حفظ حریم شخصی و انتخاب مواد و وسایل سالم و بهداشتی لازم است تا کیفیت در خدمات بهتر را تجربه کنید.

تنها با یک تماس تلفنی یا یک کلیک اینترنتی خدمت مورد نظرتان را رزرو کنید؛ تا در روز و ساعت دلخواه، خدمات زیبایی در منزل را به بهترین شکل ممکن تجربه کنید.